"And it makes me feel so fine I can’t control my brain"

Då börjar dagen närma sig sitt slut. Min hjärna säger det i alla fall. Är trött som en nöt. Ska snart bädda soffan åt mig, så jag kan somna när jag vill.

Idag sken solen på mig igen! Skönt, men inte lika varmt som igår.. Tog bussen till Gävle runt lunchtid, och på vägen in, så mötte jag kungen och drottningen! Ja inte på bussen då, men vi mötte deras bil när dom var på väg till Högbo. Så, idag är jag lite cool, faktiskt! ;)

Var en segdag ända tills mamma kom hem från jotbbet, då fixade vi god mat och smaskade. Frida med såklart, söta lilla syster. Sen har jag mest haft hetsiga diskussioner på msn med en trög naiv högervriden idiot som påstod att det inte finns fattiga människor i sverige, och dom hemlösa får skylla sig själva. Då blev jag inte glad. För så säger man inte, för så är det inte. Öppna ögonen säger jag bara!

Sen har jag pratat med trevligare människor också. Petra och Rickard till exempel. Dom är i alla fall trevliga och smarta! Petra har äntligen flyttat till Stockholm :) Så glad för hennes skull! Å Rickard är söt och skriver härliga kärleksförklaringar till mig. Sånt som man behöver höra ibland när man saknar. Den mannen är så bra för mig. Jag älskar honom mer och mer för varje sekund som går. Varje tanke på honom gör att mina mungipor åker upp i ögonhöjd nästan. Stort leende. Hihi.

Imorgon ska jag hem till Ida! Vi ska mysa och ha det bra :) Det ska bli jättetrevligt!

Passar på att skicka ett tack till min Japanspion också, Martina, som försökte lösa mysteriet med vad sumon får när den vinner.. Nu är vi ett steg närmare sanningen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback