"And if you want me to be real deep, i'll hook you up with some poetry"

Det känns som att min kropp och hjärna går i slow motion idag. Sitter mest bara och glor. Tiden går men jag sitter stilla. Hehe.. Ska snart gå och spraya in lite näspray i min ena näsborre. Sen ska jag diska. Måste :(
Jag har precis bokat tågbiljett hem, så imorrn åker jag. Ska försöka hålla mig på ett tryggt avstånd så jag inte smittar ner familjen. Men jag hoppas att jag inte smittar längre.. Förhoppningsvis är jag lite kryare imorrn. Verkar i alla fall som att det blir bio imorrn kväll! Med mamma och Frida (och kanske Evve? Hoppas!).

Nu har bygg-gubbarna här utanför börjat flytta på alla fula baracker! Det har ju stått typ 9 stycken sånna på gården, där folket har bott medans deras lägenheter har blivit stambytta. Men nu är dom färdiga, så nu ska barackerna bort, wiho! Jag är glad för det, för dom är fula :P Är ett par stycken kvar, men dom borde väl ryka snart dom med.. ;)

Har i alla fall nästan packat färdigt min väska. Och än så länge så verkar det som att man kan stänga den utan en kamp. Heja heja! Kommer väl säkert att packa om ett par gånger innan jag åker, men ändå. Bra början.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Lycka till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback