"And I hope you're thinking of me, as you lay down on your side"

Det går sisådär med plugget. Har gett skyltarna ett nytt försök idag. Har tramsat fram ett par förslag, men inget som känns bra. Har googlat runt på tusentals sidor i jakt efter lite inspiration, men det verkar inte ge så mycket. Sen tycker grannen under oss om att spela väldigt hög orientalisk musik också, det är smått irriterande, eller, basen är irriterande, inte musiken i sig. Men, jag ska försöka vara glad att han oftast bara låter på dagarna, å inte så sent på kvällarna :P Nu ska jag i alla fall ta en paus, måste äta något. Tror det blir nyponsoppa. Mumsfilli. Så får vi se om jag orkar plugga mer sen.

Tog nyss en riktig lyxdusch. Lång och varm med peeling och hårinpackning. Så nu luktar jag gott och är len och fin :P Har hoppat i myskläder också. Skulle gärna se en film nu faktiskt. Hm, får se hur jag gör :) Har en hel del bra som väntar på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback