"Well baby I just can't be satisfied"

Nu är jag färdig med tvätten. Pust, det är jobbigt att vika dubbelsängssängkläder (oj, långt ord!) själv! Det blir inte så vackert, hehe, men det får jag leva med ;) Nu ska jag pausa lite, andas en stund. Sen ska jag fixa lunch, sen ska jag diska och städa lite. Bädda rent i sängen ska jag göra också. Och plocka in allt nytvättat i skåpen. Hua, en riktigt husfru är vad jag är! Nu fattas det bara att jag ska baka en kaka! :D

Grannen som bor under mig spelar dålig musik med aphög bas, dessutom är det en massa folk där som skriker och har sig. Dumma han. Jag har lagt som ett förslag till Rickard att vi ska ha en hink med vattenballonger ute på balkongen, och när grannen blir dryg så pepprar vi hans balkong med vattenballongerna, hähäh. Det tycker jag hade varit roligt ;) Eventuellt skulle man kunna slänga dit ruttna räkor också, men risken finns att det drabbar oss också, och det vill vi ju inte :P

Förresten, pudret jag köpte igår var för mörkt :( Fast jag frågade personalen om hjälp med val av färg av allt.. Typiskt! Skulle ha hållt mig till det gamla vanliga :P Hur som helst, om det finns någon som är en eller två nyanser mörkare än mig så finns det ett mineralpuder från Lumene att köpa för en billig slant (självklart fint skick, endast testat en gång).

Nä, dags att sätta fart nu. Ett och två, skynda på :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lins

Meh! Det var mig en dålig puderexpert! Dom ska ju för sjuttsiken hitta en nyans som passar, det är ju det som berättigar deras existens!

2009-06-11 @ 15:07:12
Postat av: Kristin

Svar till Lins: Hihi, puderexpert :P Ja, det var lite tråkigt, men hon testade till och med i fejset på mig och sa att det var rätt nyans, men, när jag testade idag så såg jag ut som indian (inget fel på dom, dom är fina, men vi är inte direkt grannar på ansiktsnyansskalan). Jaja, hoppas någon annan känner sig sugen på det, det var i alla fall väldigt "lätt" att ha på sig, men vad hjälper det om man ser ut som en nöt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback