"Take me higher than high"

Goddagens!
Ännu en grå dag, regn mot rutan och bara 9 plusgrader.. Jag har tagit paus i diskbergsdiskandet nu. Det är verkligen skittråkigt att diska. Och ja, jag kanske får skylla mig själv som samlar på mig ett diskberg, men, det är lika tråkigt att diska varje dag som att diska en jättedisk en dag.  Faktiskt. Har det värsta kvar, matlådor och bestick. Usch! Måste pausa lite innan fingrarna blir jätterussin. Ska snart fortsätta. När disken är klar tänker jag ta och städa lite i lilla lägenheten också

Hur som helst, nu har mina examensarbetespoäng blivit inrapporterade, så snart borde Agneta (min personliga studieadministratör, hoho) skicka hem ansökningspapper och betyg/intyg till mig. Fick personbeviset på posten igår, så nu är det bara att vänta på resten sen skynda iväg med examensansökan :) Hoppas det går fort och smärtfritt. Jag törs inte riktigt fira än som sagt. Men jag vill fira. :D

Nu ringer Evve, dags att prata! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback