"Parapapapapapapapapa"

Long time no see!

Sedan sist har jag spenderat en trevlig helg i Linkan med mina fina systrar. Fått mitt livs första parkeringsbot. Firat min födelsedag hemhemma med fina familjen, fått fina presenter och ätit god mat. Sett sex älgar och ett rådjur. Träffat Ida. Firat midsommar med mamma och Kenta (och voffarna!) ute i skogen. Åkt lövat släp efter en fyrhjuling. Bastat. Skrattat, haft det bra, ätit och druckit gott.
Kort sammanfattning, men det får duga! :P

Idag har jag varit till Kvinnohälsan och pratat p-piller (har fått sån mensvärk av mina "vanliga"), barnmorskan var jättetrevlig och tyckte att jag skulle byta till minipiller, så, så blev det. Dock är jag lite nervös nu, för jag har läst väldigt mycket negativt om dom på internet (bland annat att man kan få akne, tappa hår, humörsvängningar och/eller ha konstant mens), men, jag får väl testa och ge dom en chans. Stod som tur var en del bra också :P Så, bara att hoppas på det bästa.. Inga biverkningar tack! Annars får jag väl byta igen, men det hoppas jag att jag ska slippa :)

Rickard har köpt Buzz till sitt PS3, så nu sitter jag och nördar halva dagarna, hihi. Det är dock skitsvårt, men roligt! :D
Nu snart ska jag nog ta och slänga mig på spikmattan lite, som jag fick i födelsedagspresent, det är så skööönt, i alla fall efter en stund ;) Kan lätt somna på den! :) Efter spikmattan blir det nog att läsa lite bok, känns roligt att ha fått läslusten tillbaka!

Imorrn ska jag tvätta, har såååå mycket tvätt! :S Om jag hinner efter det ska jag till Arbetsförmedlingen och skriva in mig, annars får jag göra det på torsdag. Känns inte så roligt, men, det är väl ett nödvändigt ont.. Men jag önskar att jag kunde få examensintyget snart, så jag har det att visa upp, men, det får väl gå ändå! Ska i alla fall bli spännande att höra vad dom har att säga på Arbetsförmedlingen..

Oj så jag babblar, jag får se till att inte låta det gå så lång tid mellan blogginläggen nästa gång ;)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Lins

Ånej för p-boten, dumma parkeringsbolag :-)



Hoppas du får "mina" minipiller, dom är ganska bra iallafall (Fast det lustigaste var att jag har alla dom där biverkningarna, tyvärr tror jag inte att det beror på pillren dock, hahaha)



Vi kanske kan höras på fånen nån dag, så kan vi diskutera spikmattor o så :-) Jag ska på Morrissey ikväll, men höras imorrn kanske? Miss you, Puss

2009-06-24 @ 08:21:28
Postat av: Kristin

Svar till Lins: Ja, det var dumt :( Dessutom var det på grund av ett missförstånd! Inte så att jag hade parkerat mitt i gatan eller så, buhu, men bara att bita ihop och betala.



Du får berätta vilken sort du har sen, så får vi se om vi har samma.. Känns lite läskigt att byta efter alla år, men barnmorskan tyckte att jag hade helt fel sort innan, så, bara att ge det ett försök! Och hoppas på det bästa, vill inte ha en massa biverkningar. Imorgon tar jag första pillret, så du kan ju säga till om mitt humör blir läskigt efter det ;P Fördelen med dom där pillrena jag ska börja med är att många som äter dom slipper mens helt och hållet, och det skulle jag inte tacka nej till :D



Jaa, jag vill gärna höras på fånen, imorrn tror jag skulle passa mig finfint :)Hoppas du får jätteroligt på Morrisey ikväll! Miss you too fina du, puss å kram <3 <3 Vi hööööörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback