"Jag har förlorat mitt fokus, vad drömde jag om?"

Hallå hallå!

Ännu gråare idag än igår, och kallare med. Brr. Det var ju inte sånt här väder som skulle välkomna mina systrar! Men, det kanske hinner ändra sig innan dom kommer hit, för det lär ju dröja ett antal timmar till :) Jag har precis ätit frukost och nu tänkte jag slänga in mig i duschen. Sen ska jag dammsuga och skura golvet i köket, det var det enda jag inte orkade göra igår :P Sen är lägenheten redo för besök! Sen får jag väl kanske fortsätta med packandet av min jätteväska, hehe..

Igår kväll plockade jag fram min lilla gitarr och försökte spela lite. Vill fortfarande lära mig spela Loupita #3 med Kristofer Åström, men herregud, jag har inte tillräckligt med fingrar för att få det att låta rätt. Sen har jag inte det rätta flowet heller :P Dock gick det lite bättre med Winnerbäcks Mareld. Där prickade jag in ett par toner så det lät bra, en stund :P Hur som helst är mina naglar lite för långa (det trodde jag, nagelbitaren, aldrig att jag skulle säga!!) för att det ska vara lätt att spela.. Men, skitsamma, jag leker ju bara :D Mina fingertoppar är ömma idag! Stålsträngar är onda, men fina :)

Nu, dusch! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback