"If you say so, it's gotta be so"

Oj, vad jag har varit en dålig blogguppdaterare! Men nu så!

Helgen med Rickard var fin som vanligt, tycker verkligen om dagarna när han är hemma. Så skönt att somna bredvid honom och vakna upp tillsammans nästa dag. Alla små vardagsgrejer känns lättare när man är två.. Min fina Rickard, jag älskar dig! Längtar till nästa gång vi ses, då är jag ett år äldre och vi har midsommarafton framför oss :)

Igår kom äntligen skattepengarna! Så idag tog jag en sväng på stan, en rejäl sväng, shoppade tills kortet rykte nästan ;) Men jag höll mig inom min tänkta budget, som tur var :P Sen hade jag en liten extraslant också, som jag fått av Rickard som en examenspresent, det var trevligt :) Köpte två klänningar, två linnen, en T-shirt, en kjol, ansiktskräm, små hårsnoddar, nagelfil, ett nytt puder (vågade lämna mitt gamla märke som jag har haft i flera år, får se hur det nya är :P) och.. hm, en pincett! Min gamla är så dålig. En hel del alltså. Men, fick det för en bra summa, som vanligt håller jag alltid ögonen öppna efter erbjudanden, hehe, studentskada :P Nu kan jag i alla fall vara finklädd både på min födelsedag och på midsommar! :D

När jag kom hem såg jag att jag hade fått intyg och ansökningspapper från Agneta, så skyndade mig hem för att fylla i alla papper, förhoppningsvis blev allt rätt, det visar sig ;) Hann nog få med det i dagens post, så hon har det imorrn om jag har tur. Hoppas att det går snabbt och smärtfritt! Vill ju fira, och jag vågar nästan inte göra det utan att ha fått det på papper..

Jaja, imorrn ska jag tvätta kläder samt städa lilla lägenheten. Så att det är fint här till på fredag, för då kommer mina älskade systrar hit på besök! Ser verkligen fram emot det. Evve har ju varit här, men inte Frida. Så ska bli skoj att visa henne runt ;) Hoppas vi får fint väder! Men, vi överlever nog annars också, såklart :) Mina systrar är dom bästa i hela världen, så det så!

Nu ska jag längta efter klockan 21. För då ska jag kolla på säsongsavslutningen av Greys för tredje gången. Åh, fina fina Greys Anatomy! *ladda upp med näsdukar*

Puss, hörs säkert imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback