"I should never think"



Robert Pattinson - Never think

Den här låten är såååååå fin! Och den passar så bra till boken/filmen (Om jag kunde drömma)! Jag vet att det är mycket tjat om den nu kanske, men det är bland dom bästa böcker jag har läst tror jag, jag tänker på den flera gånger om dagen! Den berörde mig verkligen.. Och inte nog med att Robert Pattinson som spelar hunken Edward är snygg (jag måste ändra mig Evve och paxa honom, han blir snyggare och snyggare för varje gång jag ser honom!), han kan ju sjunga som en gud också! Jiiises.. Fina låten. Önskar jag kunde få den till min iPod, men, här laddar det inte ner saker och ting längre! Nu blev jag plötsligt väldigt sugen på att läsa mer i andra boken.. Men tror inte jag orkar, börjar bli trött i ögonen..

Imorse åt jag och pälsk en riktig mysfrukost (sån vill jag ha varje dag!), sen åkte vi till Norrköping, till Mediamarkt, jag köpte mig en liten Wacomplatta för en födelsedagsslant! Har installerat och testat lite, och det är roligt! Svårt, men roligt. Hoppas jag får ro att testa mer snart någon dag, ser fram emot att testa och rita lite i datorn, och se om det blir så fint som jag tror att det kan bli ;) Mysdag i alla fall!

Nu på kvällen har jag pratat i telefonen med en av mina äldsta internetkompisar, Andréa, så roligt att prata i telefon igen efter alla år! Den 7-9 augusti så kommer jag att befinna mig hos henne i Borås, och det ska bli så himla roligt! Känns som att vi har känt varandra nästan alltid, men vi har inte träffats, men, snart så har vi det! :D Spännande! Är så glad över att vi har hållt kontakten alla dessa år <3

Nu ska jag se om Rickard har lust att kolla på film eller göra något annat roligt, om han kan slita sig från sitt nya kampsportsspel dvs.. :P Wish me luck!

Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Evve

Abbso! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback