"I fell in love at the seaside"

Goddagens! Nu har jag läst ut "Om jag kunde drömma", och den var så bra! Så mycket som förklarar vissa händelser i filmen som gick lite snabbt förbi. Jättebra bok! Har plockat fram fortsättningen nu också, så får se om jag börjar läsa den idag också :) Man blir ju helt pirrig av att läsa om deras fina kärlek!

Solen skiner idag med, och nu verkar det äntligen som att arbetet ute på gården börjar bli färdigt.. Eller, dom är kvar och pysslar, men jag vet inte med vad. Dom har satt upp alla bänkar, lagt gräs och asfalt där det ska vara.. Så, om dom bara skulle kunna plantera ett nytt träd till mig också så skulle allt vara perfekt :D Ska ta nån bild sen så ni får se vad fint det har blivit :)

Förresten så sa Rickard till mig igår att han kommer hem idag! Han som skulle komma hem i början av nästa vecka.. Men, jag tackar verkligen inte nej till att få hem min älskling ett par dagar tidigare än planerat. Dessutom ser det ut att bli en solig och varm helg, så då kanske vi kan hitta på något skoj :) Fast har inte fått någon rapport från honom idag, så han kommer säkert att komma hem sent ikväll, men, det kan jag leva med :) Längtar!

Oj, vad klockan var mycket! Måste ha fastnat i boken.. Dags att göra lunch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback