"And I would walk 500 miles"

Det blev inget spikmattemöte för mig :P Istället läste jag lite i min bok ute i solen på balkongen. Sen tog jag en lång prommis, lång i mina mått mätt i alla fall, nästan en timme, heja mig! Gick förbi Coop också, och köpte dom godaste tomaterna jag vet, dom verkar bara finnas där.. :) Förresten! Jag har ju inte sagt att jag vann 300:- (presentkort) på Stadium va?! Tävlade i Stina-Lee´s blogg för ett par veckor sedan, och i förra veckan fick jag hem presentkortet, och för det köpte jag en sport-BH och ett linne och ett hopprep. Så idag invigde jag kläderna, så såg ut som en riktigt hurtbulle när jag var ute och gick :P Gratis är gott! Bra musik i lurarna hade jag med, som vanligt!

Nu ska jag nog fundera på vad jag ska äta för mat, börjar bli hungrig :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback