"A neverending story"

Trött satan var jag idag. Ställde om klockan tusen gånger, men sen var jag tvungen att gå upp för att jag var så hungrig.. Fast innan dess hann jag läsa lite. Nu har jag läst snart halva boken, och det är så bra! Hoppas jag hinner läsa lite mer idag :) Jag vill veta mer om Edward och Bella! Men först blir det tvätta kläder, har så satans mycket att tvätta nu!

Hu.. Om tio minuter börjar min tvättid i alla fall, och jag kommer väl få springa upp och ner ett antal gånger, men, skönt när det är klart sen :) Funderar på att ställa ut torkställningen på balkongen, igår var det 48 grader där ute i solen, så om det är samma idag borde ju grejerna torka jättesnabbt :P Det som jag inte tumlar dvs.. Intressant att höra om mina tvättplaner va?! ;)

Dags att sätta fart, men.. Just nu vill jag bara läsa läsa läsa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback