"What's wrong with a silly lovesong?"

Jag och Rickard som skulle försöka komma upp tidigt idag! Det gick visst inte så bra.. Vi har precis ätit frulle och nu sitter min älskling och spelar gitarr igen. Han är allt bra hemtrevlig! :D

Vi ska antagligen gå ut på en promenad/picnic idag. Men i den här takten hinner det väl bli mörkt innan vi har lämnat lägenheten. Så, vi får nog vänta få och se vad som händer.. :P Det är lite småtråkigt väder ute, men bara någon enstaka minusgrad, så, vore skönt att komma ut och få lite luft i alla fall..

Förresten så är fuskstickargrejen jag köpte jättelätt att använda! Det går snabbt som attan att göra ett varv, så nu har jag väl ungefär en tredjedels mössa eller nåt sånt, hoho, vi får se hur det blir när det är klart! :D Kommer väl kanske bildbevis sen om det inte blir helt åt skogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback