"We got the evergreens of gold"

Igår lyssnade vi på Brolle när vi lagade mat hemma hos pappa. Åh. Brolle. Vilken man! Han sjunger så vackert och är så snygg. Jag avlider lite när jag hör hans röst. Han har så fina låtar och jag ryser när jag hör honom sjunga. Nu sitter jag och lyssnar på en låt av honom som heter "Growing up too fast". Den är nog en av mina favoriter. Brolle är definitivt mitt bästa pax! Fast jag älskar dig Rickard ändå, å du är min favoritman med gitarr! <3

Jag har just druckit en rättvisemärkt kola, den var hemskt söt, men ganska okej ändå. Bara så att ni vet, så nu slipper ni undra.

Idag har jag och Evve och pappa varit i farmors lägenhet och plockat och rensat lite. Tagit hand om sånt vi är rädda om och tömt kylskåpet och så.. Det kändes lite sorgligt att vara där utan farmor.. Men, blev varm i hjärtat av att titta på gamla foton. Min farmor var så fin!

Fick äntligen prata lite med Rickard idag. Så himla skönt att höra hans röst. Och nu längtar jag ännu mer till på onsdag, då han kommer hem. Och då är jag tillbaka i lägenheten också. Ska bli skönt. Sova i sin egna säng och fortsätta med plugget, som har kommit lite i skymundan nu.. Fast jag är i alla fall sååå glad över att jag har haft min fina familj nu dom här dagarna. Det är skönt att komma hemhem och få skratta och ha roligt med dom jag älskar.
 
Nu ska jag lyssna vidare lite på bra musik, sen borde jag sova. Imorrn kanske jag ska träffa mormor en sväng, om hon skulle till Gävle. Vi får se :) Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback