"Someday I'll pay the bills with this guitar"

Nu sitter jag och älsklingen hemma och har det lugnt och skönt. Jag tittar på "Are you smarter than a fifth-grader?" och Rickard sitter och spelar på sin gitarr. Det är så mysigt att höra hans plinkande.. <3

Idag har vi varit till Ringarum, Rickards kompis Frisse var snäll och ställde upp med bil, så vi fick en massa skit kört till återvinningsstationen, det känns bra! Dessutom ska en secondhand-butik komma och hämta Rickars gamla möbler nästa gång han är hemma från Norge. Bra! Det känns skönt att ha fått lite gjort där i alla fall, även om det inte är klart än..
Förresten så fick jag en jättesöt liten present av Frisse och My! Så himla snällt av dom, dom är så söta :) Tack tack, hihi.

Nu ska jag titta och lyssna vidare. Sen väntar nog en lugn kväll, kanske film igen? :) Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback