"Och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar"



Idag var en mysig dag ute i skogen med korvgrillning och skratt med pappa och Evve (dock inga nyponbuskar, bilden är från tidigt i höstas). Vi åkte brumbrum i den snöiga skogen, till det vanliga fikastället i skogen. Där möttes vi av: vargspår! Första gången jag såg det tror jag. Stora tassar hade den ensamvargen (höhö). Vi grillade korv, pratade och byggde småläskiga snöfiguerer, bildbevis kommer kanske senare. Vi får se! Efter skogen åkte jag och Evve tillbaka till Gävle, vi åkte och klappade lite på Tyko och Semla, sen gick vi hem till mamma, där hon bjöd på god mat. Sen kikade vi på film, "Vägen till lycka". Den var riktigt riktigt bra! Så se den, vetja.

Nu sitter vi och väntar på "Det halvt dolda" som börjar snart. Sista avsnittet! Ska bli spännande.

Jag saknar min fina Rickard. Så det så. Kram på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback