"I want to take care of my memories"

Jag är pysselsugen idag! Det var riktigt längesedan jag kände att jag ville pyssla med något. Något pilligt och skoj. Men, jag vet inte vad det skulle vara.. Har bara min nya hippa fuskstickare här. Men den hinner jag inte testa nu, för jag måste göra mig i ordning, för om ca en timme måste jag gå och möta upp mormor. Hon ska nämligen bjussa mig på lunch idag, trevligt! Får se om pysselsuget håller i sig i ett par dagar, det vore kul :)

Usch vad vädret ser grått ut. Slask på marken och regn/snö som flyger omkring i luften. Brr. Ska det vara vinter, då ska det tusan vara det på riktigt! Annars kan lika gärna våren komma. Vilket jag skulle föredra. Grönt torrt gräs och soliga dagar. Det längtar jag efter.. Jag hatar slask och blöta fötter..

Nä, nu måste jag sätta lite fart. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kom och pyssla med mig imorgon vettja! Jag har föreläsning till 12, sen är jag leedig! Puss o Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback