"Goodnight, hope that things work out all right"

Jag sitter och ler för mig själv när jag tänker på tentan, hoho, Godkääänt. Duktig Kristin! Nästan så att jag får unna mig en tidning imorrn så att tågresan går lite snabbare, eller vad säger ni? ;) Har ju iofs datorn med mig, men, brukar inte ha tålamod att sitta och pilla med den så mycket. 4 timmar tåg är långtråkigt, men jag ska inte gnälla, jag slipper i alla fall tågbyten!

Kollade klart på en film jag började titta på förut, "My blueberry nights" hette den. Jude Law var med, grrr, pax. Men det väl väl det bästa med den. Eller, den va väl ok, men inte mycket mer än så, lite småmysig på sina ställen.

Har precis msn-pratat lite med Rickard. Åh, den mannen gör mig så glad. Hans små ord gör så att hjärtat slår dubbla slag. Jag längtar efter honom! Sängen är så stor en ensam utan honom.. Vaknar nästan alltid på hans sida av sängen när han inte är här, antar att jag letar efter honom i sömnen :P

Nä, nu ska jag sova. Måste ju upp rätt tidigt imorrn så jag kan släppa in låsgubben! Vill ju inte direkt stå där i pyjamas, så lika bra att släpa upp mig i god tid :) Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback