"You and I are different but still in tune"

Nu är jag hemma från promenad och affärssväng. Så fort jag klev utanför dörren så började det snöa :( Var småblåsigt, och snö som yrde omkring.. Så nu är vintern tillbaka, suuuuck..
Men det var en skön promenix i alla fall, har hittat en perfekt runda att gå! Tar väl strax över en halvis, men det känns lite lagomt. Men jag längtar efter vår! För då kommer det vara skitfint där tror jag! Kommer nog kanske att påminna lite om Boulognern (jag hatar att skriva det namnet, men nu har jag i alla fall googlat :P) om man har tur :)  Efter prommis, så gick jag till affären, och sedan till fiket/sushistället. Köpte med mig sushi hem, så nu sitter jag och längtar efter den :P Spar den till lite senare i alla fall, än är jag inte hungrig. Men det ska bli så gott!! Sushigubben är så söt förresten! Eller, kille kanske man ska säga.. Han stod och nynnade och sjöng med i musiken (klassiska powerballader typ..) när han gjorde i ordning sushi´n, hihi. Nu måste det ju vara gott när dom har fått höra så fina toner under produktionen :D

Funderar på om jag ska sticka en till mössa, det är så skönt att ha nåt att pyssla med. Fast egentligen så borde jag göra färdig lilla spegeln som jag började pyssla med för nån vecka sedan.. Det vore kanske nåt? Hm.. Får se vad jag orkar ta mig till :P Jag är lite seg, funderar på om jag ska hämta en filt och slänga mig i soffan och kika på en film eller nåt.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback