"Yeah I got busted, so I used my one phone call to dedicate a song to you on the radio"

Godmorgon, gott folk!

Fast jag har varit vaken i över en timme, jag är bara lite långsam av mig.. Ska snart hoppa in i duschen så jag är redo för en ny dag. Pappa ska komma och plocka upp mig senare nämligen, så ska vi åka runt en liten sväng, så jag kan fotografera lite, wooho! Tror vi ska åka till Oslättfors, så pappa blir bjuden på kaffe på köpet :P Inte av mig alltså, men av Honda. Jag föreslog Dalälven, men det va visst åt helt fel håll, tyckte pappa. Men det blir säkert bra ändå! Blir det nån bra bild så delar jag med mig till er senare.. :)

Jag saknar Rickard så mycket. Usch. Men nu ska jag inte tänka på det, utan nu ska jag börja göra lite nytta istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback