"Words can never make up for what you do"

Jag är jättetrött! Men jag kan inte gå och lägga mig utan att ha delat med mig några av dom fina diabilderna jag och pappa kollade på ikväll. Lite dålig kvalitét på vissa, men, jag har ju fotat av dom från duken, så det får ni leva med! ;) Jag älskar verkligen att titta på gamla bilder! Sån nostalgi :P


Jag och Evve, glada barn på ett bord? :P


                 
Jag fotade Evve i bilen. Sööööt! 


Familjen Bolin på i skogen kring Danasjö.


Syster Evelina och jag väntar på hämtning vid en tågstation i Skåne :) (Jag hade ALF-väskan med mig!!)


Trötta små söta systrar och en liten nalle.


Avslutar med en bild på nåt mongo ;) Jag höll på att avlida av skratt när jag såg den här bilden! Jag ser ut som ett sjukt litet vindögt barn med sköldpaddsminen! Hahahaaha, hoppas ni tycker att jag är söt! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt söta barn var ni måste jag säga, även den sista vindögda ungen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback