"Though life is ruff and the road is tuff You can seize the day"




Jag var just ute på en liten prommeprommenaaad. Det var kallt ute, brr, men nu känner jag mig lite piggare, ska samla lite kraft, sen ska jag börja diska. Pust.. :P Men tänkte dela med mig av ännu en bra låt först! Den här gången blir det Sieze the day med Hoffmaestro. Den är bra, men inte den bästa av deras låtar! Jag gillar nog Highwayman bäst, men det fanns bara urtråkiga videos till den :P Så nu fick det bli den här! En glad hurtlåt! Hihi. Jag och Evve var och tittade på Hoffmaestro & Chraa i somras på Cityfesten, och det ångrar jag verkligen inte! Är så glad att jag gick dit fast jag egentligen inte orkade, för fy fasiken vilket roligt gäng! Så sköna på scenen så det är inte sant :D Sen måste jag ju också passa på att skryta med att säga att när jag blev deras vän på Myspace så skrev dom att självklar fick söta tjejer vara med i deras gäng ;) Jippi!

Å Evve, dom sjunger tydligen "girl, loose your blues" inte det andra som du sa :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv:

Jaa! Skitbra är dom! :D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback