"The rain is fighting my windows"

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering!

Fredag: Jag och Evve åkte till Bollnäs för att umgås med mormor och morfar. Vi åt god mat och kollade på "På spåret" och hade det lugnt och skönt. Evve fick sin mössa jag hade stickat klart, plus att jag stickade färidigt Fridas med. Hihi, hann även börja på min egna :P Ni kan kalla mig Mössmaestro! Jag och Evve låg vakna länge länge och pratade, som på den gamla goda tiden!

Lördag: Mysfrukost och sen galet spel. Sen tåg mot Gävle igen, vi fick hämtning av Oskar, åkte och handlade mat, tankade samt plockade upp Verran. Sedan åt vi mat, och jag grejsade och fixade till mig. Tog bussen mot Sätra för att umgås med Ida och säga grattis till hennes gamla karl :D Det var skoj! Perfekt timing hade vi i alla fall, så vi fick skjuts till stan när timmen blev sen :P Kom hem till Evve där jag skulle sova, åt ostkrokar och kollade på Chocolat och sen sov vi gott hela högen.

Söndag:
Sov lagom länge, vaknade av en söt katt (Tyko) och sen bjussade Evve på god brunch. Blev en slapp dag med häng i soffan. Sen fick jag lämpligt nog hämtning av mamma å Kenta, så nu är jag här! Har pratat lite med Rickard också, bästa man. Jag längtar såå mycket till på onsdag!! Vill hem till våran lägenhet nu.. Ikväll har vi (Team Sinnikka, mamma och Kenta) kollat på Beck. Och klappat på hundarna. Dom är så söta. Just nu har jag en liten Egon bredvid mig och en snarkade Nalle i soffan bredvid. Bästa voffarna! Synd bara att jag snart måste putta ner Egon så jag kan bädda soffan. Hoppas han förlåter mig ;)

Imorgon ska jag till Storvik. Vet inte när jag åker dit, men det är ju sånt som visar sig. Det är så mycket snö här nu, så Evve och Oskar ville ut och leka i snön :P Får se om jag hittar några kläder att ha på mig bara! Vore riktigt roligt, för det var ett tag sen man släppte loss i en snöhög, höhhö..

Nä, nu måste jag bädda soffan och sen krypa ner under täcket. Är trött.. Så godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback