"The night is calling out your name sharp"

Hejhejhallå!

Här har det varit en riktig segdag. Eller, lite effektiva var vi, bar upp en massa kartonger i förrådet och packade upp resten, det var bra jobbat av oss! Rickard är fortfarande sjukling, hostar och har sig och känner sig febrig. Så jag har fått pyssla om honom lite idag. Bejbi. Hoppas han mår bättre i morgon! För då visade vädret en stor sol :) Vore snajsigt med en promenad, kanske med kameran till och med! :D Men det får vi se imorrn, hur det blir..

Vi har kollat lite på Heroes idag, sen har vi såklart kollat på Brolle på tv också, hihi, min man. Han är så snygg. Och sjunger så bra. Så jag tänkte faktiskt slänga in ett litet musiktips med honom, om ni skulle ha missat den här gamla godingen. Den är bra tycker jag. Måste också påpeka att fast Rickard är sjuk och klen, så spelade han och sjöng ett par låtar för mig, wihi, underbara snälla söta Rickard <3 Nu ska jag sitta i soffan och halvsova ett tag till, så får vi se när min gamle man vill krypa ner i sängen med mig, gääääsp. Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback