"Take me somewhere I can breathe, I've got so much to see"

Ååååh vad min sushi var god! Det var nog den godaste jag har ätit nångång tror jag faktiskt. Kommer definitivt köpa sushi där oftare i framtiden. Yummi. Synd att inte Ricke gillar det bara.. Men, han får väl äta isterband eller nåt "gott" då istället ;) Nu är jag i alla fall mätt och belåten.

Innan maten så slappade jag lite på soffan, har kikat på den andra Arn-filmen. Den var bra! Åh söta norrmannen! Hade du paxat honom Evve? ;)

Funderar på att titta på en till film, det känns lagomt anstängande nämligen.. :P Men, det är ju melodifestivalen sen också, kanske borde se det, hm, nää, jag vet inte. Beslutsångest. Men det löser ju sig alltid, på ett eller annat sätt.. ;)

Förresten, så saknar jag Rickard. Jag önskar att han var här så jag kunde tvinga honom att pilla mig i håret och annat bra :D




Kommentarer
Postat av: Evve

Yes skitiga arn och norrmannen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback