"Sometimes I wish someone out there will find me"

Det är riktigt vackert ute nu! Massor av snö (som fortfarande är vit), en klarblå himmel och sol som faktiskt värmer lite! Finfint.

Idag tog jag lunch på stan med Evve, eller, hon lunchade och jag fikade, för jag hade just ätit frulle :P Sen gick jag en snabbis på stan och fyndade trosor och strumpor. Fyndade även tre stycken CD-skivor för 10:- styck! En av dom visste jag att var bra, så det var ett jättefynd. Dom andra två var chansningar, kommer inte ihåg vad dom hette nu, för har packat ner dom i väskan, men, vid första lyssningen så verkar det i alla fall helt ok, inga sånna där rejäla nitlotter! :P

Nu har jag packat ner lite grejer som jag ska ta med mig till Storvik. Åker dit senare, när Evve har slutat jobbet. Får hämtning av henne och Oskar, praktiskt! Får se sen då om jag hittar några vinterkläder hos pappa, isåfall blir det snölek ikväll :P Hohoho.

Imorrn är det begravning. Känns både läskigt och skönt att det snart är över. Det kommer bli en sorglig dag..



Kommentarer
Postat av: Ida

Tack ska du ha sweetie! Jag har fått tid om en halvis på Hc nu, så jag ska snart bege mig dit och hoppas att jag får ett recept. Sen får jag väl leva på frukt och vitaminer och fil med snälla bakterier för magens försvar så att mitt immunförsvar inte spårar ur pga antibiotikan. Är du nere i Linköping nu? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback