"One may think we’re alright, but we need pills to sleep at night, we need lies to make it through the day, we’re not ok"

Goddagens!

Dagen började fint, kom upp vid 9 (skulle försöka komma upp 8, men jag drömde en sån sjuk dröm som jag var tvungen att fortsätta lite på..) sen åt jag frulle. Hade tänkt börja med plugget direkt, men fastnade framför tv´n, det var nämligen Martha Stewart, och dom bakade cupcakes, mums.. Pluggade en stund sen i alla fall, men blev så där rastlös, så hoppade in i duschen för att vakna till liv. Sen klädde jag på mig och tog en liten prommis och sen en sväng förbi affären. Nu har jag ätit lunch och känner mig klen. Huvudet dunkar och jag är snorig och det klias i halsen. Huua. Det gick undan! Kände mig pigg i morse.. :S Brrrr!

Känner mig seg och kan inte riktigt koncentrera mig på plugget. Men ska snart försöka igen. Annars måste jag nog ta en tupplur och hoppas på att det känns bättre senare..

Later dudes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, hoppas att du inte blir sådär toksjuk med feber i massor med dagar som så många här har blivit! När vill du ha besök av mig förresten?! Jag är sugen att kika ner någon helg snart! Puss och kraam och krya!

2009-02-18 @ 17:11:06
Postat av: Ida

Oj, mitt namn försvann i kommentaren såg jag :( Det var jag iallafall ;)

Postat av: Evve

Åhhh martha! ;)



/Lill-Martha

2009-02-18 @ 20:11:21
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback