"Och det skulle ju va dans, dans, dans!"

Nu börjar jag varva ner lite, andas ut och slappna av..

Mössan är färdigstickad! Hoho, den blev inte jättevacker, men helt okej för att vara mitt första alster! Den är dock inte så tät, så får nog bli en vårmössa eller nåt sånt, för tror inte att den värmer så bra just nu ;) Men jag kommer nog att använda den! Ska ta bild på den sen, men det får bli en annan gång det. Orkar verkligen inte det ikväll, kameran är nerpackad och jag är trött :P

Har krupit ner i sängen nu. I den stora ensamma sängen. Det känns tomt utan Rickard.. :( Jag vill ju ha min älskling här, så att jag har någon att värma mina iskalla fötter på :P Sen så vill jag ju krypa in i hans famn och lägga mitt huvud mot hans bröst (manboobs? *kläm, kläm* ;P) så att jag kan somna sött.. Bejbi, kom hem igeeeen! Får väl krama stenkudden som vanligt Rickard inte är hemma, hoho..


Bild från Visby, på mitt hjärta.

Snart sova. Måste upp rätt tidigt imorrn och pyssla med lite trams innan jag åker hemåt. Så, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback