"Maybe if my heart stops beating"

Jiises vad jag är trött nu.. Har diskat det abnorma berget och packat klart (så gott som klart i alla fall). Det känns väldigt skönt! Jag åker alltså hemhem imorrn, för det fanns en sistaminutenbiljett kvar till mig, det tackar jag för. Åker härifrån lilla Berga strax efter 10.. Sen är jag framme i Gävle vid 15-tiden.

Den här gången fick jag ta min stooora väska. Den är så huge.. Hoppas den inte är fööör tung bara. Men så svårt att veta vad jag ska packa den här gången :S Får chansa lite och hoppas att jag får med mig det jag behöver i alla fall.. Huh, jag är så snurrig i huvudet idag.. Måste nog ta något att äta. Sen ska jag rensa kylskåpet lite, så det inte ligger kvar något som blir äckligt tills nästa gång jag kommer hem. Sen måste jag komma ihåg att slänga soppåsen imorrn också, annars blir det INTE roligt! :P

Nu ska jag pyssla vidare lite till.. Bland annat sticka klart min mössa ska jag göra (försöka i alla fall), så jag kan börja på något nytt imorrn på tåget! :D Bra sysselsättning!




Kommentarer
Postat av: Lins

Hihi, lilla Berga, det är ju det som blir för trångt i låten! :-)

2009-02-03 @ 08:11:29
Postat av: Kristin

Svar till Lins: Jag vet! :D Lite coolers är det allt att bo på ett ställe han sjunger om. Men som tur är så känns det inte så trångt för mig i alla fall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback