"Laying back, head on the grass Chewing gum, having some laughs"

Idag när jag hämtade posten så låg det ett brev från Försäkringskassan där. Jag svor tyst för mig själv för jag ville verkligen inte öppna det. Antog att det handlade om bostadsbidrag.. Förra året fick jag tillbaka lite slantar för att dom hade betalat ut för lite år 2006. Men nu var det alltså för 2007 det handlade om, och då fick jag lite mer än vad jag fick 2006, så jag tänkte att jag säkert kommer att få betala tillbaka i år bara för det. Öppnade kuveret och kisade och försökte se vad dom ville. Såg en (i mina ögon) stor summa och tänkte, shiet, det där vill jag INTE betala! Läste vidare och såg att det stod "Belopp som kommer att betalas ut".  BETALAS UT! Halleluja! Jag kommer alltså att få pengar igen! Och det kunde inte komma lämpligare än nu. Eftersom jag inte har någon inkomst för tillfället.. Ska få ca 3000:- och det är mycket pengar för en student utan pengar. Så om drygt en vecka har jag pengarna på kontot, så himla skönt!!

Idag kapade Rickard av sig hästsvansen! :D Min långhåriga karl är numera lagomlånghårig, hihi. Fast vill att det ska växa ut liiite till, så han ser busrufsig ut, för då är han som sötast, mitt troll <3 Nu har han precis gått hemifrån mot tåget. Så snart är han på väg till Norge igen. Usch, hatar dessa hejdåmåndagar.. :( Dagen är alltid som en stor dimma. Man vill hinna med så mycket att man istället inte gör nånting alls känns det som.. Men den här perioden kommer nog att gå snabbt, till nästa gång vi ses..

 Nu ska jag snart börja med disken, fyfan, det är ett riktigt jävla berg där inne nu alltså. Värre än någonsin tror jag. Men, det är bara att bita ihop och dra igång lite bra musik så löser det väl sig, förr eller senare.. Efter disken ska jag packa min jätteväska.. Sen ska jag se om det finns nån tågbiljett till mig, så att jag kan åka hem redan i morgon. Annars blir det väl onsdag. Men jag hoppas på imorrn i alla fall. Tråkigt att vara ensam i lägenheten utan Ricke.. Uppdatering om hur det går med allt kommer säkert senare.. ;) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback