"Katten fick fyra fina ungar, tre av dom dog och den fjärde heter Sam"

Fsssssssssch! Jag är helt slut och trött och frusen och klen..

Dagen började med tidig uppgång och sedan bussen till macken, där jag och Rickard hyrde en bil. Eller, vi hade bokat en kombi via Statoils hemsida igår. Så fick vi världens fläskmercedes! Med automat och allt, då blev jag glad. Styrde våran finbil mot Ringarum och Rickards gamla lägenhet. På vägen dit så vi en vildsvinsflock! Dom sprang väldigt synkat och fint :)

Väl framme så lastade vi våran fina bil full med skräp och åkte till en återvinninsstation. Dumpade allt där och sen åkte vi tillbaka till lägenheten igen, lastade in allt som skulle till Linköping i bilen och sen spenderader vi ett antal timmar till att städa och putsa. Men städningen blev godkänd och nu är nycklarna inlämnade! Gissa om det är skönt?! :D Bye bye Ringarum. Vi har burit in alla saker i lägenheten också, så nu ser det ut som att vi är nyinflyttade igen, dumma Rickard :P Men hälften ska väl direkt upp i förrådet i alla fall, men vi orkar inte det idag :P 

Oh, just det! Glömde bort att säga att polisen lasrade mig idag, på 50-sträcka. Men polismannen lade ner sin laserpistol snabbt, kanske för att jag körde jäääättesakta för att jag kollade på omgivningen :P Hoho! Nästan så att jag borde ha fått snigelböter?

Vi skulle egentligen lämna tillbaka bilen imorrn bitti (fast jag vill ha den som min, den var så fin!), men vi lämnade den nu ikväll istället, så vi får sovmorgon i morgon :D Förresten, när vi kom hem tog vi en sväng förbi pizzerian också, så nu är vi mätta och belåtna! Och förresten, så tror jag att Rickards dunderförkylning har börjat smitt av sig på mig nu.. :( Jag är snorig och nyser lite allt för ofta. Plus att jag fryser också. Hoppas det bara är tillfälligt..
 
Förrvirrat inlägg kanske. Men. Ja. Nä, nu ska jag slänga mig på soffan och halvsova lite. Gäääääääääääsp..

Kommentarer
Postat av: Evve



Åhh det låter trevlans ;)

Ska han äntligen slå till?!? Det tycker jag verkligen att han är värd söta papput.



Tips Tips så ska det låta i morgon ;)

Postat av: Evve



Önskelista ja, men jag har en så boring önskelista tycker jag men jag kan försöka :)



Men alltså Karlar måste fatta att Brolle spelar i en annan liga, men man kan inte jämföra olika ligor med varandra även om dom är lika bra liksom.hihi ;)

2009-02-26 @ 21:58:13
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: Evve

Bläää!





Denny...Denny...

2009-02-27 @ 21:38:57
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback