"Kära vänner i ljus och i mörker, i växlande väster och öst, är ni alltid mitt hopp och min helande tröst, min helande tröst"

Jag hade stängt av min väckarklocka i sömnen, tydligen. Har i alla fall inget minne av att den har ringt.. Kunde inte somna igår, så låg och vred och vände på mig länge innan jag somnade.. Var väl därför jag var extra trött antar jag. Som tur var hade jag ställt min reservklocka också, så kom i alla fall upp strax efter 9. Bättre det än att sova bort hela långa dagen! Särskilt med tanke på att min tvättid börjar om en halvtimme :)

Idag ska jag ha stora städardagen här hemma.. Först tvätta innan klädbergen blir för stora. Sen ska jag diska, ett rejält berg, sen ska jag försöka borra ordentliga hål i väggen så tavlorna hänger stadigt, sen ska det städas och plockas! Så idag blir det en paus från plugg. Känner mig lite klen idag med, men bättre än igår i alla fall.. Nu är jag bara snorig och tjock i halsen.. Hoppas det blir bättre under dagen.

Nä, nu ska jag sortera tvätten, sen börjar tråkdagen ;) Kram




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också städdag idag (fast jag har inte kommit igång än :P).

Tänkte faktiskt föreslå att jag skulle komma ner den här helgen, men kom på sen att Magnus mamma fyller år idag så vi är bjudna på födelsedags-efterskotts-middag på söndag. Men om fyra helger kanske då? Vore så himla skoj att få komma ner och se hur ni har det! Puss och Kraam!

Postat av: Leia

Tack, ha en bra dag du med!

2009-02-19 @ 14:20:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback