"It’s a simple fact that you can’t seem to handle me"

Hejåhå, vad dagen har gått snabbt!

Hann fotografera lite lagom mycket, det var skoj, men hälften av bilderna var oskarpa, buhu, så svårt med nya objektivet när det inte är autofokus.. Men, övning ger färdighet! :P Fick ett par bra bilder i alla fall, slänger in några av dom i det här inlägget. Som ni kanske ser. På det fina vinterlandskapet. Det är annat här än i Linköping, kan jag lova! Där var det snöfritt och geggigt när jag åkte..

Nu sitter pappa och får håret klippt av mamma. Han vill bli vacker säger han, så hoppas mamma gör ett bra jobb ;) När han är klar ska vi traska ner på stan, för pappa ska köpa ett USB-minne på Classe O. Sen åker vi mot Storvik! Blir väl antagligen en lugn kväll. Kanske en film, eller diabilder, om jag har tur! Det är alltid lika roligt.. :)

Nu ska jag packa ner det sista så jag är redo att ge mig av när papputen är färdigfriserad. Kraaaam






Kommentarer
Postat av: Evve

När jag läste snabbt läste jag "diabetiker" istället för diabilder, confusing ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback