"I have been sent to be your mistress young man you're coming down with me"

Pust och frust! Det vart nästan lite svettigt på promenaden. Kanske för att jag hade pälsat på mig för vargavinter, men det var rätt varmt ute :P Gick först förbi affären och köpte frimärken, och postade brev direkt i brevbäraren säck, inte illa! :D Sen tog jag "vanliga" promenadrundan, där jag mötte en söt man (mer om det kan du läsa i min bilddagbok under dagens datum).

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag försöka hitta på något att äta till lunch. Sen ska jag förhoppningsvis plugga hela eftermiddagen. Fast får jag för mig att diska och städa lite så är det också okej. Men jag hoppas på plugglust! Jag vill bli färdig, ge mig ork någon!

Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback