"I got soul, but I'm not a soldier"

Se där ja! Det blev en promenad, vilket nog var nödvändigt, för jag höll på att somna.. :P Var iskallt ute, så det var inte en bra dag att välja bort mössan. Som tur var hade jag ju hörlurarna på mig i alla fall som värmde öronen lite :P Gick längs Tinnerbäcken, det är så fint där! Kan tänka mig att det blir ännu finare när gräset är grönt och träden har lite fler blad på sig! Hittade på en bra väg att gå i alla fall, var ute i nästan 50 minuter! Kändes verkligen inte som att jag gick så länge, men tydligen så gjorde jag det, heja Kristin! Var iofs rätt halt ute, så gick väl i pensionärsfart en tredjedel av vägen, hoho :D

Har pluggat en bra stund till nu. Det går framåt, sakta men säkert. Allt småpyssel tar sån tid. Men för varje grej jag gör så känns det bra, så det är bara att jobba på! ;) Dock så känns en liten tupplur lockande fortfarande..

Sitter och fnular på vad jag ska måla på den lilla tavlan också, nåt som passar bredvid den andra. Det är svårt.. Men nåt kommer jag väl på, förr eller senare.. :P Nu ska jag plugga på ett tag till, försöka i alla fall. Gäsp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback