"I am your long lost pen pal"

Vilken segis jag har varit idag. Vaknade sent, fast av ett trevlig sms från Rickard, så det var okej ändå ;) Nu ligger jag på sängen i en egenstickad mössa och ska försöka samla ork till att gå ut. Måste ta en liten promenix, samt en sväng förbi affären också. Har ingen aning om vad jag ska äta idag, så ska försöka fundera ut nåt bra på vägen. Ingen sol här idag, men knappt -1 ute, så det är väl ganska positivt i alla fall. Dock säger vädret att det ska komma massa snö ikväll/inatt/imorgon, så jag får väl passa på att njuta av gångbanorna som nästan är snöfria nu..

Hade himlen varit blåare så hade kameran fått följa med ut, men nu är det så grått, så den får stanna inne och vänta på bättre tider.. :P GE MIG RIKTIG VÅR NUUUU!

Nä, nu måste jag sätta lite fart, vill ju gärna komma ut innan det blir mörkt, så jag hittar hem igen ;)




Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, samma här =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback