"How can I stand here with you and not be moved by you?"




Här kommer ett till musiktips! Det är det ljuvliga bandet Lifehouse, här med låten Everything. Videon är ju också superduperbra! Den rekomenderas för alla som har sett filmen The Notebook, som kan vara en av världens bästa filmer(!!!). Har man inte sett den filmen så kanske man inte ska kolla på klippet (utan först kolla på världens bästa film som man har missat), för det kanske förstör tjusningen lite? Men om man har sett filmen, så är det här helt underbart! Låten är så himla mysig.. Om man tycker att den är lite seg, så kan man hoppa fram till 4:18 in i låten, för då får den lite mer fart, eller kraft kanske man ska säga..

Åh, ja, ljuvlig låt i alla fall. Älskar den. Den har legat i min iPod i en evighet, och jag tror inte att den kommer att försvinna därifrån på ett bra tag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv:

Tack gumman! :) Det där behövde min självkänsla höra känner jag <3

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback