"Have you had a day, you had to be alone completely?"

Måndag idag. Det känns som söndag.. Har varit en seg dag. Det har kommit en tår eller två med.. Var inte roligt att säga hejdå till Rickard idag :( Vissa dagar är värre än andra helt enkelt. Men som tur är har jag ju världens bästa karl, som vände min ledsna mun åt rätt håll genom att säga sånt som jag behövde höra idag. Love you Rickard.. <3 Längtar tills du kommer hem nästa gång.. Hemma är inte helt hemma utan dig!

Tänkte visa er våran fina tavla som vi så puttinuttromantiskt målade tillsammans på alla hjärtans dag. Den är rätt stor, 30x90 cm. (Plötsligt dök Jens röst upp i mitt huvud, mått ska anges i millimeter, inte centimeter, så, 300x900mm istället då! ;)). Rickard har turknäsa och min näsa ser ut som en boll, men det gör inget, för vi gillar varandra ändå! Tavlan sitter ovanför soffan nu, och snart ska det komma till en liten till bredvid, jag ska bara måla den först :P

Imorrn ska jag ställa klockan tidigt. Ska försöka komma upp innan 8 och plugga! För nu jäklar har det stått stilla för länge. Av olika skäl. Vissa okej, vissa inte. Men, nu ska jag sätta fart. Det är bara exjobbskompletteringarna kvar nu, dom andra kurserna är färdiga och jag är godkänd i dom. Och jag vill bli klar med allt NU! Längtar så mycket efter att bli färdig med skolan.. Den dagen ska vara en glädjens dag!

Förresten har jag varit sjukt pysselsugen dom senaste dagarna. Men förutom tavlan så har jag inte pysslat så mycket. Jag måste köpa garn! Har googlat lite och hittat en butik här i Linköping som verkar sälja garn, så ska väl ner på stan nån dag i veckan och se om jag hittar nåt.. Måste ta vara på pysselsuget!

Just nu sitter jag och lyssnar på Eskobar, om och om igen. Dom är så bra. Å sångaren var så snygg när det begav sig. Ett redigt pax! Älskar hans röst. Som honung för själen. Mums. Jag funderar på att lägga mig i sängen och kika på en film, sen sova.. Måste få normal dygnsrytm om jag ska bli duktig pluggis nu..

Kram alla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback