"Counting the stars in the dessert sky, sparkle's in your eyes"

Heja Kristin!
Inte nog med att jag tog en promenad i kylan. Jag har diskat hela jättestora diskberget nu också! Har dammsugit ungefär halva lägenheten samt plockat i ordning lite också. Så nu börjar det bli ordning och reda här hemma igen. Skööönt! Jag är jättehungrig, men vet inte vad jag ska äta.. Jaja, det löser sig.. :P Önskar att det stod en privat liten kock i mitt kök och lagade nåt mumsigt till mig, men nejnej, inte nån sån lyx här inte!

Gääsp, trööött är jag också. Bäst att äta nåt nu, innan jag somnar. Kram!



Kommentarer
Postat av: fridsen

ja det lät som en trevlig inbjudan det!! Om jag inte ska jobba kommer jag gärna. Ska höra om jobb, ska eventuellt jobba på GävleTidningar om jag har fattat allt rätt, men vi får se :)



Vi får höras av under dagarna. Pusspuss :)!

Postat av: Evve

Kan inte Water(walter? haha) Closette laga mat till dig?





haaaaaaaa



/LM(lillmartha)

2009-02-19 @ 22:34:11
URL: http://envve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback