"Come on come on it's late and we're way off the track, troubles wait for us now"

Det var ett tag sedan. Mycket har hänt. Orkar inte skriva allt, för jag somnar snart.. Men jag raddar upp lite av grejerna i alla fall..

* Varit på kalas hemma hos Ida med tillhörande gammelkarl, det var roligt, som på den gamla goda tiden!
* Åkt pulka/matta i backen vid skolan med Evve, jag körde "sälen" och det var roligt.
* Varit på farmors begravning, det var jättefint och vackert och sorgligt och nu känns det att det är på riktigt..
* Åkt skridskor vid "rinken" vid skolan med Evve, det var kul, men hade varit roligare med slät is och slipade skrillor.
* Åkte hem till Linkan tidigt tidigt på onsdagsmorgon för att få komma hem och kramas med Rickard.
* Tvättat och städat hela dagen känns det som. Ost- och kexmys nu på kvällen.

Nu ska jag väl snart sova.. Jag och Rickard ska upp tiiidigt imorrn. Ska till Ringarum, IGEN. Den här gången hoppas jag att vi blir färdiga med lägenheten. Det kommer en gubbe och hämtar möbler i alla fall! Hoppas han tar allt! :P Men det ska ju städas och rensas och så där, så lär väl bli kvar där hela dagen, pust och suck. Men vad gör man inte för den man älskar? :) Imorrn är det förresten fredagen den 13:e! Lite läskigt ;)

Puss å kram vill jag ge till min fina familj <3 Nu spelar Rickard gitarr, så nu ska jag lyssna lite på plinkandet innan jag kramattackerar honom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback