"A million suns are glowing in the night"

Det var en mysig dag idag minsann! Vi tog tåget till Norrköping som planerat, dock senare än tänkt, men så är det när det är söndag och tågen inte går så ofta som dom brukar. Solen sken i alla fall i Linkan innan vi åkte! Fick vårkänslor i hela kroppen.. ^^ Den till och med värmde! Härligt :)

Traskade sen hem till Frisse och Mys (och My´s lillasysters) lägenhet. Vi var lite sena så vi hann inte hjälpa till att bära saker, höhö, stackars oss! :P Mötte dock dom på vägen, så vi följde med dom när dom skulle handla lite mat, jag och Rickard gick dock och köpte och en skrivare istället, så, nu har vi en jättefin skrivare! Yeeeey! Åkte tillbaka till deras lägenhet och fick husesyn, den var jättefin! Coola fondtapeter och en jättemysig hall med rolig form :P Sen gick vi och åt, sen tillbaka till lägenheten igen.. Hjälpte till med att flytta runt lite möbler och så, kommer nog bli superfint där tror jag :) Sen kom kvällen och då gick vi till tåget igen. Nu är vi hemma och har installerat skrivaren och förberett lite inför våran fina tavla som vi ska måla sen, oh så fin den kommer att bli!

Jag är proppmätt. Men det gör ingenting, för jag har världens sötaste karl bredvid mig i soffan som sitter och har en arm kring mig. Då kan man ju inte annat än att må bra :) Ännu en bild från igår förresten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback