"Västerbron, I hate walking on you"

Här sitter jag med ett gigantiskt glas. Det är så stort att jag nästan borde betala dubbel hyra. Hur som helst. I det finns det ekologiskt vitt vin och en hel drös is, "Ice sticks", höhöhöh. Vet inte om dom är godare än vanliga isbitar, men dom är i alla fall bra mycket roligare att knapra på! Och fina, såklart.

Kikar på "Den Gröna milen" på tv nu. Det är en fin film. Med äckliga människor och bra människor. Det är väl som det är överallt. Men jag tycker inte om han "Percy" i filmen (det gör väl ingen iofs men..), för jag tänker på ett asläskigt Arkiv X-avsnitt som han var med i. När han satt i nån håla och slickade på tidningspapper (han byggde bo!!) och så var det nåt med galla med också. USCH! Läskigt!

Nä, nu ska jag dricka upp det jag har i glaset så får vi se vad som händer sen. Sova antagligen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback