"Give me a call, I miss you"

Tadaaa! Äntligen uppdatering! Mycket som har hänt sedan sist :)

Jag ska försöka börja från början och gå igenom det viktigaste (och det jag kommer ihåg, hehe, det är lite svårt att komma ihåg detaljer fast det bara var en vecka sedan sist..)

Förra helgen, så åkte jag som jag nämde till Borås för att träffa Andreá. Det gick hur bra som helst och det kändes som att vi hade varit kompisar jämt! Var ju lite nervöst på bussen dit :) Men, det blev inte alls stelt eller så, kändes rätt på en gång. Vi pratade om allt och lite till under helgen :D Var jätteroligt att se hennes nya lägenhet och dessutom spontanträffa några av hennes vänner på stan :) Hade picnic, gick på stan, kollade på en massa filmer och lyssnade på musik (vi har exakt samma musiksmak!) och drack många liter te :) Helgen kändes jättelång, vilket var bra :) Jag hade i alla fall jättetrevligt (om man bortser från skoskav!), och jag tror att jag har fått en vän för livet i Andréa :) Jag hoppas att vi ses snart igen :)

Dagen efter jag kom hem från Borås så kom Linnea till mig! Vi åkte hem till mig och hade myskväll med hemmagjord pizza och vin, som på den gamla goda tiden! :) Dagen efter gick vi på stan och letade efter skor till Linnea, det gick bra, hon hittade ett par fina nästan direkt! :) Sen åkte vi hemåt och kikade på film, drack god cider, åt en riktigt dundermåltid och sedan spelade vi Buzz, vilket var väldigt roligt :D Jag tycker dock att den där Buzz är lite oförskämd ibland, hihi.. Dagen därpå åkte hon hem, min lilla Linnea. Men det var ett väldigt trevligt besök, du är välkommen tillbaka när du vill! Jag har så fina vänner <3

Rickard kom hem natten till onsdagen. Och då blev jag ännu gladare. Det kändes som att det var en evighet sedan vi sågs, men nu har vi haft ett par riktigt mysiga dagar tillsammans.Vi har kikat på film, gått på stan, spelat keyboard tillsammans (det lät inte så vackert, men det var roligt!), kramats och bara varit. Nu har dagarna gått snabbt, för idag åkte han tillbaka till norge igen.. Usch, hatar dom måndagarna.. :( Känns redan jätteensamt här hemma.. Sitter och slötittar på en film nu, men, ska nog sova rätt tidigt, har nämligen för mig att jag har tiiiidig tvättid imorgon, men inte helt säker, orkar inte gå ner och titta nu heller, får chansa imorrn helt enkelt!

Idag har jag slängt upp ett par annonser med gammal kurslitteratur som jag hoppas bli av med. Har 6 st böcker här hemma som jag inte har någon användning för. Och jag skulle inte tacka nej till lite slantar.. Kom och köp! Kom och köp! :P Angående böcker så har jag inte många kapitel kvar i sista Twilightboken! Vill inte att det ska ta slut! Det är så spännande nu så jag dör lite när jag tänker på det :P Hoppas hoppas hoppas att det kommer fler böcker! Och dessutom så längtar jag till november när nästa film kommer ut på bio :)

Har nog inte så mycket mer att säga just nu.. Slänger in ett par bilder från mina äventyr :) Kram!





Söta fina Andreá på våran picnic med jordgubbar, hembakta bullar och te :)





Drack te ur den fina tekannan, som påminner om Alice i Underlandet :D





Andreá och jag på stan. (Mitt huvud är inte dubbelt så stort som hennes egentligen,
hihi. jag står bara närmare kameran)






Jag och Linnea lagade grillat kött, hasselbackspotatis och världens godaste kantarellsås.
Mums!






Söta Linnea och jag efter en dag på stan och efter väldigt god mat :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback