"You wear those shoes and I will wear that dress"

Passar på att skriva lite kort nu när det är paus i Robinson. Jag fick världens huvudvärk för nån timme sen, inte det minsta skoj.. :/ Har bäljat i mig en massa vatten samt tagit en huvudvärkstablett nu, så jag hoppas att det går över snart.. Ätit har jag gjort också. Gjorde en spännande potatisgratäng med ädelost, det var väldigt smaskens! Till det åt jag en liten köttbit som hade legat och gömt sig i frysen. Mumsfillibabaaa.

Grannens hundar skäller som aldrig förr. Dom som hade betett sig riktigt fint nu ett tag.. Stackars dom, dom verkar vara ensamma väldigt ofta :( Varför skaffar man hundar om man inte vill vara med dom? :/

Jag saknar Rickard och nu börjar Robinson igen. Sååå, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback