"When you're on a golden sea, you don't need no memory"

Goddagens! Jag skull egentligen tvätta just nu. Men jag tänkte vara lite miljövänligare och vänta tills tvättkorgen är fullare. Så jag bokade om tiden till i början av nästa vecka istället. Bara så att ni vet och har koll på min tvätt! :D

Nu sitter jag i vårat lilla kök, tittar ut på en man som högtryckstvättar busskuren på andra sidan vägen. Det blir nog fint! Det är nästan 10 plusgrader idag med, skönt! Solen är på väg fram, den kämpar, men det är rätt molnigt, men, som det ser ut nu så kommer solen att vinna.. ;) Isåfall ska jag ta mig ut på en promenad lite senare. Men först ska jag försöka plugga i nån timme..

Dom håller fortfarande på att riva innergården. Jag är orolig att dom ska mosa min cykel, så jag ska nog flytta den till säkrare marker (50 meter till vänster där dom är färdigpysslade, tror jag). Vill inte att den ska hamna i grävmaskinens klor! :P Åh, gäsp. Vad trött jag är. Å hungrig. Synd att min lilla kycklingfilé tar sån tid på sig att tina.. (Hoppas det inte är glas i den..)

Det är roligt att lokalbussarna här har olika namn. Nu står "Drottning Ulfhild" på hållplatsen, hoho. Roligt. Fast när "Lars Winnerbäck" åker förbi, då blir jag glad. För jag tror att det är en turbuss. Man får nog en bra dag om man ser den, eller ännu bättre, om man har turen at få åka med den ;) Då ska man köpa en trisslott också!

Snälla Vero Moda i Visby, sluta sms-spamma mig! Jag blir galen! Om jag bara visste vart jag har mitt clubkort, så att jag kunde logga in på medlemssidan och försöka tacka nej till sms:en.. Pust..


Kommentarer
Postat av: Evve

haha! Gulliga du



Jag saknar dig med! Hoppas jag kan komma och hälsa på dig om inte allt för länge i maj kanske?

Nu låter det ruskigt långt fram men :) Ska försöka ta mig en sväng till Lins i Stockholm också ju :)



Jag är sugen på saft och min flädersaft är slut :/

Ska gå på saft-jakt i skåpen tror jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback