"Vi möttes i ett underland och står på en perrong"

Fysjutton vilken dag. Gick upp vid 8 och tänka plugga. Gick bra i kanske en halvtimme, sen kändes det som att jag hade varit vaken i flera dygn. Var så fruktansvärt trött! Försökte härda ut ett tag till, men sen gav jag upp. Pysslade lite här hemma istället, plockade undan grejer som låg framme, vek kläder och sånt där skoj. Sen efter lunch så var jag tvungen att gå å lägga mig och sova, hade tänk ta en powernap, så ställde klockan på 20 minuter. Efter två timmar vaknade jag, av att grannens hundar skällde så där vackert igen. Hade väl antagligen stängt av klockan och trott att jag snoozade. Jaja, det var skönt i alla fall, men kände mig knappast piggare..

Försökte plugga igen men det var bara att ge upp. Sitter bara och glor rätt in i datorn utan att nåt händer, suck.. Istället roar jag mig nu med diskberget. Har hunnit med ungefär hälften, så nu tog jag en paus. Ska snart försöka orka med resten. Eller om jag ska äta nåt först, magen kurrar, hm, vi får se. Klart ska det bli i alla fall! Heja heja! Förstår inte ritkigt varför jag är sååå satans trött idag :/

För ett tag sen, så hörde jag massa prat i trapphuset, så gick och tittade ut genom tittögat, och då såg jag att det var min granne (hon med hundarna) som satt där ute, och hade en djup konversation med en av hundarna. Hm, nog för att jag definitivt är en sån som pratar med djur (vare sig dom förstår eller ej, hehe), men det där var nästan läskigt! Dom satt där ute i nästan en timme (jag stod inte kvar och tittade så länge, men det hördes, det blir ju sånt eko i trapphuset..). Wierdo!

Inte har jag tagit nån promenad idag heller, det hade kanske piggat upp mig lite. Får se om jag orkar gå sen när disken är klar, annars får jag ta några extra meter imorrn!

Nu ska jag nog fortsätta diska, jippie.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback