"När natten är varm och himmelen är lila och klar"

Trots att jag var vaken halva natten och lite till så är jag vaken nu och jag känner mig normaltrött, inte megatrött som jag misstänkte att jag skulle bli :P Har ätit frukost och pysslat lite. Kollar på gamla Project Runway-avsnitt på tv nu. Men ska snart slänga på mig lite kläder och gå ut på en promenad. Hoppas foten/vristen är snäll idag!

Solen sken när jag vaknade, menr nu verkar den gömma sig lite bakom molnen. Men nästan 10 plusgrader ute, så jag överlever nog i alla fall! Men tackar inte nej om den bestämmer sig för att kika fram under min promenad :)

Förresten, igår satt jag en lapp på min grannes dörr. Upplyste henne om hur mycket hennes hundar skällde/ylade, eftersom hon antagligen inte är hemma med tanke på hur hundarna låter.. Hon kanske tror att dom är tysta när hon inte är hemma, men NEJ, så är inte fallet.. Hundarna skällde/ylade ända fram till 2 på natten (kanske längre, hör dom som tur är inte in till sovrummet när dörren är stängd), och då hade dom skällt till och från med jämna mellanrum sen kanske 15-tiden på eftermiddagen, och då antar jag att hon inte har varit hemma och rastat dom eller nåt under den tiden. STACKARS HUNDAR! Lappen är borta nu i alla fall, så jag hoppas hon har sett den och inser att något inte är som det ska..

Å nu ringde Rickard och underhöll mig lite också, på hans norska lunchrast. Trevlig överraskning!

Nu ska jag klä på mig och gå ut en sväng, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback