"The morning rain clouds up my window"

Idag har katterna varit riktigt mysiga! Inget bus än så länge ;) Fast jag gick upp tidigt och gav dom mat, namnsdagsmat, så att dom skulle vara nöjda och glada! :D För Tyko har ju namnsdag idag, hoho, så dom fick lite lyxigare mat till frukost, det uppskattade dom minsann :) Semla har varit jättekelig! Hon brukar inte uppskatta mig så värst mycket annars, hehe, men nu verkar jag vara godkänd ;) Tyko är söt och kom och sov bredvid mitt huvud efter frukosten (jag gick och lade mig igen..). Fast bara för att jag har sagt en massa bra saker om dom nu så kommer dom väl säkert bete sig som riktiga ligister resten av dagen bara för det :P

Ska snart fixa lite lunch, kurr i magen. Det är grått ute och det verkar regna till och från, tråkigt. Hoppas att Evve och Oskar har fint väder i London! Kollade på vädret och där var det en stor sol i alla fall, så håller tummarna för det :) Nu fick jag en London-rapport där Evve sa att dom satt på en pub vi var till förra året, mysigt!

Ne, nu ska jag väl ta och fixa lunch. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback