"Three can keep a secret if two of them's dead"

Det är så typiskt! Råkade sova lite länge idag, men när jag äntligen hade ätit frulle och klätt på mig och var redo för min morgonpromenad, så såg jag att batterierna var slut i min iPod, noooooo! Så tråkigt att gå utan musik när man är ensam, så nu har jag lagt den på laddning. Mobilen med för den delen, för den började pipa den med precis. Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska ha laddats tillräckligt mycket för en prommis.. Dumt dumt dumt.

Himlen är nästan blå idag, en del tunna vita moln bara och solen kikar fram lite försiktigt, men det är "bara" 10 grader varmt. Det är väl okej, men hade gärna fått varit nån grad till.. :P

Jaja, när jag kommer hem från promenaden så ska det pluggas i alla fall! Hoppas att jag hittar lite inspiration på min promenad.. :) Och lite energi med för den delen. Är jättetrött.. Hade svårt att somna i natt, och när jag väl somnade så drömde jag en massa konstigt. Huh. Nä, kom igen nu iPoden, laddas snabbt nu då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback