"Små lätta moln ser jag på din himmel"

Ännu en dag som har susat förbi snabbt! Idag har jag inte gjort så mycket alls. Tog en ledig dag från pluggandet. Var ute på en promenad tidigare, och det var såååå varmt och skönt! Solen skiner fortfarande, myspys. Känns som att sommaren är på väg, men jag vet att det är ett tag kvar än :) Slänger in ett par bilder från dagens lilla prommis!

Köpte med mig sushi hem, från min lokala lilla söta sushigubbe. Å det var sååååå gott! Tänk om man fick äta sushi varje dag. Gratis. Mums, då hade jag varit glad :D

Kollade just på en film, Marley & Me, mitt på blanka dagen, bara så där! Det var trevligt. Funderar på om jag ska se en till eller om jag ska hitta på något annat. Jag önskar att det var Robinson ikväll! Det är så trevligt :) Men får stå ut en dag till..  Hm, ja, men det var nog allt för stunden. Tjipp!



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det gick ju vägen med tentan också, men det var precis på poängen. Men det struntar jag i nu, känns skönt att den är fixad och att jag slipper omtenta :)

Fiiina pics du hade idag! Och vet du, jag såg Marley and Me på bio nyss! Fällde till och med en liten tår, det är sorgligt när djur dör :'( Hoppas att din helg blir finemang söto! Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback